کانال تلگرام نیازمندی های عصر اصفهان
 کانال اینستاگرام نیازمندی های عصر اصفهان
برای سفارش آگهی در نیازمندی با شماره های 36821084-031 - 09138137301 تماس بگیرید یا متن آگهی خود را پیامک کنید.

زمانسنجی و کارسنجی با مشاوران آرمان نگار اسپادان

مشخصات سفارش دهنده:
تلفن تماس:
تاریخ آگهی:
آدرس: اصفهان، خیابان آپادانا دوم، کوی بهمن شمالی، بن بست طاوس 1، پلاک 4 . طبقه دوم
متن آگهی:

با توجه به اهمیت سیستم انسان ماشین در پروسه تولید، ارائه خدمات و محصولات و در نهایت جلب رضایت مشتری، شرکت فنی مهندسی آرمان نگار اسپادان (آرنا) متشکل از متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور با سابقه درخشان خود در انجام پروژه های کارسنجی و زمان سنجی سازمان های دولتی و خصوصی از جمله فولاد مبارکه اصفهان , فولاد توان آور آسیا , شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان, شرکت سیمان اصفهان, شرکت گلنور و شرکت پگاه و... آماده همکاری میباشد.

متخصصین آرنا ضمن جلوگیری از هدر رفتن زمان مفید شما، منافع بسیاری مانند ارئه خدمات بهتر، کاهش هزینه ها، ارتقای عملکرد انسانی، فزونی تولید در نهایت بهره وری نیروی انسانی و خطوط تولید را برای سازمان شما به ارمغان خواهد آورد.

مجموعه آرنا با تکیه بر تجربه فراوان خود در مبحث زمان‌سنجی اقدام به طراحی نرم‌افزار در این حوزه نموده است. تجزیه و تحلیل خودکار داده‌های حاصل از زمان‌سنجی و کاهش زمان مربوط به آن مهم‌ترین مزیت این نرم‌افزار است. 

استفاده از آخرین استاندارد ارائه شده از سوی سازمان بین‌المللی کار (ILO) در خصوص بیکاری‌های مجاز (Allowances) یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار است. توجه ویژه به مشخصه‌های روانی محیط کار و همچنین توجه به پارامترهای پیرامونی از مهم‌ترین ویژگی‌های استاندارد جدید است. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت 

آرمان نگار اسپادان http://www.arnacorp.org مراجعه فرمایید و یا با شماره های 09194096509  ، 09135335144 و یا 031-36619981 تماس بگیرید.

امتیاز: 0