کانال تلگرام نیازمندی های عصر اصفهان
 کانال اینستاگرام نیازمندی های عصر اصفهان
برای سفارش آگهی در نیازمندی با شماره های 36821084-031 - 09138137301 تماس بگیرید یا متن آگهی خود را پیامک کنید.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی , ماشین بسته بندی

مشخصات سفارش دهنده:
تلفن تماس:
تاریخ آگهی:
آدرس: اصفهان – شهرک صنعتی جی – خیابان سوم – فرعی اول سمت راست – پلاک25
متن آگهی:

ماشین سازی مسائلی تولید  کننده انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی، ماشین بسته بندی، با کیفیت بالا میباشد و عرضه کننده این محصولات به بازار های داخلی و خارجی میباشد.

در این شرکت با به کارگیری مجرب ترین پرسنل ها و ماشین آلات  cnc  توانسته خط تولید خود را از رقبا متمایز کند.

تولیدات این مجموعه شامل:

دستگاه های بسته بندی که در تمام مراحل عملیات بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد که شامل فرآیند بسته بندی های بسیاری از قبیل: دستگاه بسته بندی افقی، دستگاه وکیوم، دستگاه تاریخ زن، دستگاه سیل،  دستگاه دوخت، دستگاه شیرینگ، دستگاه بسته بندی عمودی پالتینگ و....

دستگاه های بسته بندی که در مدل های مختلف تولید میشوند مانند دستگاه بسته بندی مدل pm25 و...

خطوط بسته بندی و اتوماسیون صنعتی که شامل خطوط بسته بندی و فیدراتوماتیک انواع مواد غذای و محصولات بزرگ و... میباشد که با سرعت بالایی این عملیات را انجام میدهد.

تمامی دستگاه های تولید شده در این شرکت در زمینه هایی همچون: صنایع غذایی، پزشکی، لوازم بهداشتی وآرایشی، لوازم التحریر، و... مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از خدمات  مجموعه شامل مشاوره صنعتی ماشین سازی مسائلی  میباشد که در مرحله اول فروش شما با شرکت تماس گرفته و کارشناسان فروش ما با در نظر گرفتن شرایط خرید و مشخصات ابعادی و جنس محصول دستگاه مناسب را به شما پیشنهاد میدهند.

ماشین آلات بسته بندی ساخته شده در شرکت دارای بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت می باشد و دارای 15 سال خدمات پس از فروش و از 1 تا 3 سال گارانتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید یا به آدرس وبسایت http://masaelipack.com/  مراجعه کنید.

03135723006 /   03135723007  /  03135722580

امتیاز: 0