کانال تلگرام نیازمندی های عصر اصفهان
 کانال اینستاگرام نیازمندی های عصر اصفهان
برای سفارش آگهی در نیازمندی با شماره های 36821084-031 - 09138137301 تماس بگیرید یا متن آگهی خود را پیامک کنید.

طراحی سایت و اپلیکیشن توسعه دهنده لوتوس

مشخصات سفارش دهنده:
تلفن تماس:
تاریخ آگهی:
آدرس: اصفهان، اتوبان شهید چمران، خیابان آل یاسین، کوچه بهار2، پلاک 852، طبقه اول
متن آگهی:

ما در توسعه دهنده لوتوس، از سال 1389 تا کنون به صورت تخصصی، در زمینه طراحی وبسایت‌های شرکتی و اطلاع‌رسانی و راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت داریم و طراح وبسایت برندهای مطرح کشور هستیم .

ما طراحی قالب گرافیکی وبسایت را، کاملا مطابق با سلیقه و هویت بصری شما و برند شما به صورت اختصاصی با موضوع کسب و کارتان طراحی می‌کنیم و شما را مخیر به استفاده از قالب‌های پیش‌ساخته! یا پوسته‌های آماده نمی‌کنیم! دست ما در طراحی گرافیکی و برنامه نویسی کاملا باز است و مدعی هستیم محدودیت ما در قوه تخیل شماست !

در توسعه دهنده لوتوس سایتی که به شما تحویل می‌شود، سایتی خواهد بود که :

فول ریسپانسیو (Full Responsive) خواهد بود: یعنی علاوه بر دسکتاپ، دارای نمایش متناسب با موبایل و تبلت خواهد بود (زیرا امروزه ۶۵ تا ۷۰٪ مردم ایران و جهان با گوشی و تبلت سایت شما را مشاهده می‌کنند)

سئو فرندلی (Seo Friendly) خواهد بود: یعنی در کلیدواژه‌های موضوعی سایت، می‌توانید در رتبه‌های بالای گوگل و در صدر نتایج ظاهر شوید (البته به شرط تولید محتوای دست اول و باکیفیت و غیر کپی پیست توسط خودتان)

فول داینامیک (Full Dynamic) خواهد بود: یعنی کنترل پنل ادمین خواهید داشت و خودتان، مستقل از شرکت طراح و بدون نیاز به دانش فنی خاصی، می‌توانید از طریق کنترل پنل، در طول مدت بهره‌برداری، تمام جزئیات سایت را مدیریت و ویرایش کنید.

آدرس دفتر : اصفهان، اتوبان شهید چمران، خیابان آل یاسین، کوچه بهار2، پلاک 852، طبقه اول
تلفن ثابت : 03135597697
تلفن همراه : 09131927836
ایمیل : crm@lotusdeveloper.ir
وبسایت : https://lotusdeveloper.ir/

امتیاز: 0